21 Kasım 2012 Çarşamba

Modern Koltuk Modelleri

Koltuk takımı alırken BedriKORKMAZ.com' a uğramadan geçmeyin. Sitemizde bir çok alanda olduğu gibi koltuk modelleri kategorimizde de onlarca koltuk modeli sizler için sergilenmektedir. Bu yazımızda hem koltuk modelleri incelerken nelere dikkat edilmelidir hemde koltuk takımı üretim esaslarımızdan sizlere bahsedeceğiz. Koltuk takımları alırken dikkat edilmesi gereken en önemli husus mobilyanın kaliteli malzemelerden üretilmiş olmasıdır.

Bunun içerisinde iki kategoriye ayırmak gerekirse ahşap ve kumaş kalitesidir. Ahşap olarak 1. sınıf doğal ağaç kullanmaktayız. Koltuk takımı üretimimizde hem doğal ağaç kullanılmakta ve aynı zamanda modellere göre 1. kalite mdf kullanılmaktadır. Kumaş olarak ise aynı ahşap kalitesinde en iyi kumaşı kullanmaktayız. Bu sayede koltuk takımı çabuk deforma olmaz ve evinize özenerek aldığınız bu koltuk takımlarından çabuk vazgeçmek zorunda kalmazsınız.

BedriKORKMAZ.com' da tüm ürünler standart yerine özel ölçülerle üretilmektedir. Siparişleriniz doğrultusunda mimarlarımız evlerinize misafir olup koltuk takımı için en doğru köşeyi seçmekte ve evinize özel ölçüleri alıp bu şekilde imalata başlanmaktadır. Üretim esnasında koltuk takımı üzerinde yapmak istediğiniz değişikleri bizlere belirttiğiniz takdirde en kısa sürede değişiklikler gerçekleşmekte ve üretim tamamlanmaktadır.

Koltuk takımları için üretim süreleri sizlerin istemiş olduğu modele göre ve imalat yoğunluğuna göre koltuk takımı üretim süresi değişkenlik gösterebilmektedir. Sizler siparişlerinizi tarafımıza iletirken bu kriterler göz önüne alınarak koltuk takımı teslimatı için verilen günde ürünleriniz teslim edilir. Üretim esnasında yaşanabilecek herhangi bir prüz doğrultusunda sizler bu konuda bilgilendirilir ve gerekli değerlendirme yapılabilmektedir. Koltuk takımı siparişlerinizi dilerseniz telefon aracılığı ile dilerseniz E-Mail veya yüzyüze bizlere iletebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder